Search this blog and partner sites

Tuesday, March 11, 2014

Cui ii trebuie credite rapide?

Iata o intrebare la care oricat de mult imi displace, trebuie sa raspund, din pacate, mult prea des.

Cum te poti trezi in situatia de a avea nevoie atat de rapid de bani, multi?

Numai situatii neplacute imi vin in minte.

Se poate imbolnavi cineva apropiat. Doamne fereste.. dar stim cat de mult costa medicina in tara in care aceasta ne este oferita fara costuri, ca doar platim taxe toata viata. Ce facem? Ne trebuie bani, urgent, apelam la credite rapide. Nu ajunge beleaua cazuta pe capul omului, se mai si inhama la niste imprumuturi cu dobanzi mari.

Se strica ceva. Cam ca mai sus, si mai putin dramatic, dar nu intotdeauna mai simplu. Ce faci daca te trezesti ca a venit primul ger si brusc ti-a crapat centrala termica? Te speli cu apa rece? N-o sa mori. Oricum, cu ceva efort, incalzesti 2 oale la aragaz si-ai facut de-o baita. Dar cu caldura? Sa cumperi calorifere electrice, apoi sa dai zeci de milioane la factura? E si asta o idee, dar probabil ca tot la creditele rapide mult prea minunate vei ajunge.

Mai sunt si celelalte situatii, de data asta "grave: clar intre ghilimele:

Iti planuiesti nunta de 6 ani de zile, mai sunt 2 saptamani si n-ai nimic pregatit, deci ma cauti sa imi ceri niste credite rapide. Urgente. Azi. Asa imi scriu unii: "contactatima imediat!"

A iesit la oferta cel mai noi iPhone. Este cea mai mare crima sa nu il ai. Ai putea sa il iei de la Orange sau Vodafone, cu un abonament gras, ca sa nu dai zeci de milioane pe el, dar vai... esti restant la factura de la mobil, deci nu iti da nimeni nimic. Oricum nici bani de factura in curs nu aveai, deci oricum iti trebuia un credit rapid, azi sau chiar ieri.

Intelegeti de ce nu-mi place sa raspund la intrebarea cu imprumuturile astea rapide? Ori sunt oameni in mare necaz, si pentru ei, am un mic sfat: cititi articolul asta.

Iar pentru ceilalti.. mi-e jena, dar sunt si ei oameni. II trimitem mai bine la IFN, nu? Am si-o descriere pentru asa ceva: IFN-urile, creditele rapide si banii!

No comments:

Post a Comment